Ga naar inhoud

Krijg Newcamd 5.28 niet werkende op Pli Diamond

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Sinds kort ben ik bezig om Gemini 2.60 óf PLi Diamond te laten draaien op mijn Dreambox 7000S (aangezien mijn vorige image stotterde met opnames). Het wil echter allemaal nog niet zo lekker lukken met het decoderen van de kanalen. Ik had eerst altijd Newcamd 5.28 (ivm. cardsharing), maar die is bij Gemini 2.60 niet te downloaden en bij PLi werkt de downloadbare versie niet. Ik heb ook al op verschillende sites gezocht of newcamd 5.28 nog te downloaden was (voor handmatige installatie), maar helaas heb ik het niet gevonden. Heeft iemand hier misschien newcamd 5.28 op z'n computer staan zodat ik het handmatig kan installeren? Of weet iemand waarom Newcamd 5.28 niet werkt op de PLi en wat ik eraan kan doen?

Bertenz

Geplaatst:

Newcamd 5.28 zit al gewoon in de downloads en "zou" moeten werken tezamen met de 5.28 config. Misschien heb je de softcam verkeerd ingesteld:

Softcam: newcamd

Cardserver: cardserver

Of controleer of er om een of andere vage reden er nog een cardserver draait voordat je newcamd opstart.

Ook niet vergeten eenmalig de cardserver te starten.

Geplaatst:

Op de een of andere manier wilde Gemini (2.60), Newcamd 5.28 niet installeren. Na nógmaals proberen, draait Newcamd 6.04 nu alleen dan niet met cardsharing, maar dat komt binnenkort wel weer denk ik. Allemaal bedankt voor jullie hulp.

Bertenz

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen