Gast Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Hoi Ik heb mijn PVR nog niet zo lang en heb dus eergisteren voor het eerst wat opgenomen, nadat ik heb bekeken had , en weer terug schakelde naar gewoon beeld, kreeg ik geen beeld meer, ik heb het verschillende keren probeert, maar de enigste oplossing is de ontvanger uitzetten , en aanzetten , dan heb ik ook weer beeld. Iemand een idee!!!
Melle Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Mischien een probleem om het signaal te "locken". Ook mede vanwege je andere vraag over de signaalsterkte zou ik eerst eens de schotel wat beter uitrichten en dan eens weer kijken of dit probleem wat je hier beschrijft zich ook dan nog voordoet. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Gast Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Wat voor cam gebruik jij? ik heb dit n.l ook weleens met mijn dragon cam i.c.m canal digitaal kaart (zwarte) wanneer ik de seca cam 1.05 gebruik heb ik geen problemen. wanneer hij geen beeld meer geeft kijk dan eens in het common interface menu van je ontvanger of hij daar de kaart nog wel herkend of dat er staat no smatcard inserted, terwijl hij er wel gewoon inzit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen