Ga naar inhoud


Voeding Phoenix ?


Gast

Aanbevolen berichten

Voor er rooksignalen verschijnen. Zou iemand me kunnen vertellen wat de voedingsspanning voor de Phoenix programmer is? Het lijkt me wisselsspanning te moeten zijn, maar hoeveel?<BR>Bvd FTJL.

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by ftjl:<BR><STRONG>Voor er rooksignalen verschijnen. Zou iemand me kunnen vertellen wat de voedingsspanning voor de Phoenix programmer is? Het lijkt me wisselsspanning te moeten zijn, maar hoeveel?<BR>Bvd FTJL.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>ik gebruik een voeding<BR>van 9V 300 mA gelijkstroom ongestabiliseerd<BR>werkt ook prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Phoenix programmers hebben meestal een spannings regelaar van 5V.<BR>Dus de voedingsspanning moet min. 5 + 2 =7V en max. 25V zijn.<BR>Als er een brugcel (~ ~ naar + - ) op zit dan kun je een AC of DC, wissel of gelijkspannins voeding gebruiken.<BR>Als er een diode (zwart buisje met een wit ringetje) bij de voedings aansluiting zit, moet de voeding gelijkspannig zijn ( DC )<BR>Let dan wel op de + en de -<P>m.vr.gr. Dutchboy.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...