Gast Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Wie weet raad?. Gisteren een nieuwe kanalen lijst geladen. Nadien werkt mjn motor niet meer wanneer ik van sat wissel. handmatig nog wel. Vandaag de nieuwe lijst van Sigma maar nog steeds geen motor. Ik gebruik trouwens een Vbox omdat ik een 120 cm Channel Master met Stab heb. Iemand een suggestie?. Graag uw reactie!. PS: heeft iemand ook nog tips voor leuke taps waar je echt wat aan hebt?.
Sigma Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 vervelend dat hij het nog steeds niet doet vertel eens hoe je instellingen staan in je tuner Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Ik heb het weer werkend!. Alle satelieten met de hand weer opgezocht en vastgezet. daarna werkte het weer!. Begrijp alleen niet dat de posities gewist waren. Heeft volgens mij toch niets met de kanalen lijst te maken?. Ik zie dat u 00-00-06 firmware gebruikt. Waar kan ik deze dowloaden en wat is het verschil met de versie van 13 sept 2005 die van de topfield site gehaald heb?
Rayman Geplaatst: 26 januari 2006 Geplaatst: 26 januari 2006 Citaat: Ik heb het weer werkend!. Alle satelieten met de hand weer opgezocht en vastgezet. daarna werkte het weer!. Begrijp alleen niet dat de posities gewist waren. Heeft volgens mij toch niets met de kanalen lijst te maken?. Hoi, Het zou best met de kanalenlijst te maken kunnen hebben, na je berichtje kwam ik er achter dat ook bij mijzelf dat hij niet meer draait! Bij mij is het probleem wel anders, ook handmatig draait hij niet meer, ook een fabrieksreset is niet voldoende. Misschien is het bij mij gewoon wel gewoon stuk. Ik ga maar eens verder zoeken. Misschien kun je je aangepaste settings hier posten zodat meer mensen ervan kunnen genieten, zonder het (misschien) probleem!
Gast Geplaatst: 26 januari 2006 Geplaatst: 26 januari 2006 Kijk: daar heb ik wat aan!. Kunt U Setedit even als bijlage plaatsen?.
Gast Geplaatst: 26 januari 2006 Geplaatst: 26 januari 2006 Zodra ik alles optimaal heb, ik heb nog niet echt [color:"blue"] [/color] satelieten geprogd staan, zal ik deze plaatsen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen