water Geplaatst: 26 januari 2006 Geplaatst: 26 januari 2006 ik heb heb een dreambox 7000 met pli als image maar kan de nederlandse zenders niet werkend krijgen. welke camsoftware moet ik draaien om mijn canaal+ kaart werkent te krijgen kan wel zien de info op de kaart maar krijg nog geen beeld op de nederlandse paket wie o wie helpt mij ... bij voor baat dank willem
Ome Merde Geplaatst: 26 januari 2006 Geplaatst: 26 januari 2006 is je kaart nog wel geldig ? je zegt dat wel cardinfo kan opvragen, wat staat daar allemaal in dan ? welke emu gebruik je ? merDe deze ruimte is te huur
Powerbooky Geplaatst: 27 januari 2006 Geplaatst: 27 januari 2006 De C+ kaart werkt in elk geval met NewCamd 6.0x in PLi. In het instal menu moet je naast Newcamd ook de config installeren (helaas zit dat niet in 1 installatie). Ben er zelf ook net mee bezig geweest en kwam erachter dat je de box moet herstarten om het werkend te krijgen. Kaart met chipcontacten naar beneden in de sleuf schuiven.
Ossie Geplaatst: 27 januari 2006 Geplaatst: 27 januari 2006 Heb newcamd 6.04 draaien en bij mij werkt C+ perfect. Kan ook de kaart bekijken of de update binnenkomt.
Gast Geplaatst: 27 januari 2006 Geplaatst: 27 januari 2006 Hi, Newcamd gaf hier ook problemen, wel kaart-info maar geen Nl zenders ( wel de spaanse en franse). Ik had op mijn box de Newcamd en de CamX. Nadat ik de Camx verwijderd heb, heb ik weer beeld op de NL zenders met Newcamd. Op één of andere manier "bijten" de beide cam's elkaar. Moet er bij zeggen dat de laatste versie's van de CamX niet zo lekker lopen op mijn Dream. Ook met een verse kale image loopt de nieuwe CamX niet zo lekker, dit probleem heb ik niet met een oudere CamX
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen