huipie Geplaatst: 27 januari 2006 Geplaatst: 27 januari 2006 Zijn of komen er mogelijkheden om met bestaande topfields HDTV te ontvangen? is zoiets mogelijk (misschien toekomstmuziek) met het upgraiden van software? TF7700HDpvr-750GB-Aston 1.07 (2.18) Ø80dualvast - Ø80draaibaar TF5500pvr-Matrix rev-Ø80dual vast Humax 5400
Sigma Geplaatst: 27 januari 2006 Geplaatst: 27 januari 2006 er zal er ongetwijfelt één komen maar heb daar op het moment nog geen info over er is wel een nieuw model IP5500 maar dit is voor internet zal ongetwijfelt hier uit voortkomen Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
grunnsat Geplaatst: 27 januari 2006 Geplaatst: 27 januari 2006 Citaat: Zijn of komen er mogelijkheden om met bestaande topfields HDTV te ontvangen? Nee, dat lijkt mij uitgesloten. De Topfield heeft niets aan boord dat MPEG-4 kan decoderen, en heeft ook niet de reken capaciteit om dat te doen. Voor Australië werd wel gewerkt aan een HDTV uitvoering, maar dat project ligt in de ijskast: Citaat: We regret to inform our current and potential customers that due to some Lengthy delays forecasted by one of our Chipset suppliers Topfield have no option but to put the TF7000PVRt HD PVR production on hold until further notice. We are now considering a plan of attack and will endeavor to keep everyone fully informed on developments as they come to hand. In the mean time please keep an eye on our web site for special announcements on some new an exciting products soon to be added to our award winning range of Digital PVR’s and STB’s. We would like to thank you for your patience and understanding; we look forward to releasing the Worlds Best and most Advanced Digital PVR as soon as possible. Regards, Jai Kemp General Manager
Sigma Geplaatst: 27 januari 2006 Geplaatst: 27 januari 2006 dit gaat niet over een HDTV ontvanger voor satteliet ontvangst dit is een digitenne ontvanger Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gorefest Geplaatst: 27 januari 2006 Geplaatst: 27 januari 2006 Wat je volgensmij wel kunt doen is op een HD kanaal gaan staan. Deze dan opnemen (beeld blijft zwart) file naar de PC zetten en daarop afspelen (als je pc het aankan) Zo heb ik het ook eens op mijn Echostar gedaan. Deze kon het zelfs (beperkt) afspelen in slowmotion. Maar had ook gehoord dat het met de Topfield kon. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
grunnsat Geplaatst: 27 januari 2006 Geplaatst: 27 januari 2006 Citaat: dit is een digitenne ontvanger Mee eens, maar we hadden al vastgesteld dat de chassis voor S, T en C uitvoeringen feitelijk hetzelfde zijn. Dus als dit project gelukt was hadden we nu waarschijnlijk al een S uitvoering gezien.
Sigma Geplaatst: 27 januari 2006 Geplaatst: 27 januari 2006 klopt maar het laatste wat ik van mijn contact persoon weet is dat ze problemen hebben met de chip leverancier Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
mondial Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 topfield met hdmi uitgang? http://www.topfield.co.kr/data/product/brochure/IPSTB.pdf VU+ UNO 4K DVB-C OpenPLi ZIGGO
Gast Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 Moreover, Hybrid one is supposed to be integrated with a tuner which is compliant with DVB-S/T/C and PVR functionality in 2006. Linux based OS (Windows CE optional) Die IPSTB is een een alleskunner DVB-T/C/S Iptv en HDTV support. Ben benieuwd naar verdere specs. Maar het lijkt me een killer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen