Gast Geplaatst: 15 mei 2001 Geplaatst: 15 mei 2001 Ik heb een net VP20 en ik kan nu alleen maar op de 3,5 Mhz kaartjes in laden doe krijg ik deze op de 6 mhz stand er is iets met jumpers maar als ik dat zo doe dan moet ik hem ik chipcat in mode 0 zetten en die kan ik dan niet vinden want ik heb maar 2 standen om mijn programmer <P>Al vast bedankt voor de hulp !<BR>xeniox@tref.nl
Gast Geplaatst: 15 mei 2001 Geplaatst: 15 mei 2001 Salü xeniox<P>De eerste jumper , die dus het dichst bij de<BR>voeding zit zo plaatsen dat vanaf de kant van de voeding gezien de eeste 2 pinnetjes<BR>bezet zijn. <BR> <BR> XXO ( 6 mhz )<P>Voor Atmel op 6 mHz dus (gezien vanaf de voeding kant) jumpers alsvolgt plaatsen<P> XX0 XX0 XX0<P>Voor PIC ( 6 Mhz )<P> XX0 0XX 0XX<P>mvg CJG
Gast Geplaatst: 16 mei 2001 Geplaatst: 16 mei 2001 Maar danzegt hij in chipcat datik hem op stand 0 moet zetten is dat de mode switch omhoog of omlaag ??<P>Sorry dat ik je hiermee wee lastig van ...<P>Groeten XenioX
Gast Geplaatst: 16 mei 2001 Geplaatst: 16 mei 2001 Salü XenioX <P>Nadat je de VP20 ingesteld hebt op resp het aantal Mhz en de Mode ( Atmel of Pic) is<BR>is het hardware matig klaar.<BR>(Ik werk niet ChipCat kan je niet verder helpen met deze melding van stand 0<BR>Probeer anders eens andere software !)<P>Vwb de de Atmel (Flash) moet de Handle naar beneden staan, voor de Eeprom (CRD) moet de Handle naar boven staan.<P>Gr CJG
Gast Geplaatst: 21 mei 2001 Geplaatst: 21 mei 2001 Kijk als eerste even op de onderkant van je programmer, tussen de 3 pootjes van de jumper bij de compoort mag geen printbaantje lopen anders staat de programmer vast op 3,5 mhz ingesteld. dus geen [0 0-0] is dit wel het geval dan dit baantje wegkrabben met scherp mesje! <P>Je begint met de schakelaar omlaag druk op O.K. Chipcat programmeert dan de loader, dan de schakelaar omhoog (dit is stand 0 met jumper bij 6 mhz of stand 1 met jumper bij 3,5 mhz)druk op O.K., dan omlaag en weer O.K.
Aanbevolen berichten