Ga naar inhoud

opnemen dm 500s

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik neem op met mijn dm500 naar mijn redelijke snelle suse server. Daar draait een samba server en heb een moutpoint met cifs aangemaakt. Deze combinatie loopt vrijwel vlekkeloos.

Dat wil zeggen zoals tonskidutch al aangaf dat ik wel afhankelijk ben van mijn netwerk activiteit, ga ik tijdens een opname grote files overstampen van de ene naar de andere computer zal dit wel effect hebben op mijn opname. Maar over het algemeen kan ik gewoon normaal binnen mijn netwerk werken, downloaden, internetten en zelfs een stream van de andere box bekijken tijdens een opname is geen probleem.

Geplaatst:
Citaat:
Ik neem op met mijn dm500 naar mijn redelijke snelle suse server. Daar draait een samba server en heb een moutpoint met cifs aangemaakt. Deze combinatie loopt vrijwel vlekkeloos.

Dat wil zeggen zoals tonskidutch al aangaf dat ik wel afhankelijk ben van mijn netwerk activiteit, ga ik tijdens een opname grote files overstampen van de ene naar de andere computer zal dit wel effect hebben op mijn opname. Maar over het algemeen kan ik gewoon normaal binnen mijn netwerk werken, downloaden, internetten en zelfs een stream van de andere box bekijken tijdens een opname is geen probleem.

dus met ngrab kan ik niet op de tv afspelen??
Geplaatst:
Citaat:

Als je ngrab combineert met een cifs mount kan dat wel degelijk.
Met ngrab neem je op naar ps/nslu, als je de directory waar je hebt opgenomen weer op je Dreambox mount, kun je daar ook weer zonder problemen afspelen.

Greetz, Lion.
Geplaatst:
Citaat:
Citaat:

Als je ngrab combineert met een cifs mount kan dat wel degelijk.
Met ngrab neem je op naar ps/nslu, als je de directory waar je hebt opgenomen weer op je Dreambox mount, kun je daar ook weer zonder problemen afspelen.

Greetz, Lion.

hoe kan ik een directory mounten op m,n dm500.?
ik heb gewoon een directorie gemount met dream/movie op m,n pc dus zou ik de dir dream weer op m,n dreambox moeten mounten?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen