Gast Geplaatst: 27 januari 2006 Geplaatst: 27 januari 2006 Beste Sat Freaks, Een kennis van mij heeft een sab 8010ci, en heeft regelmatig op rtl4,sbs6 etc. zeer slechte ontvangst,of zelfs helemaal niks en alleen maar knipperende dollars bovein, terwijl er gebruik wordt gemaakt van een originele canal kaart en een goede ci module. De rest zoals nederland 1 ,2,3 zijn perfect te ontvangen. Nu is dat ding nog nooit geupdate, en eerlijk gezegd zou ik niet weten hoe dat met deze moet, en beter, waar ik de benodige software vandaan haal. De benodigde kabel heb ik wel...Kan iemand mij helpen met uitleg enz?
milili Geplaatst: 27 januari 2006 Geplaatst: 27 januari 2006 heb je een module erin die ook voldoet aan de eisen van canaal digitaal ??? heb je misschien 2 ci sloten ? probeer eens de andere ! en om software te updaten voor een module ben je niet op de goede weg, weet je het zeker van slechte ontvangst ?? die dollar teken is het niet kunnen decoderen waarschijnlijk, er zwerft ergens een bin file voor het zorgen dat je goed seca kunt gebruiken in de ontvanger die ik heb maar dat is dus net een ander model. zoek eens op de hardware versie van de 8010 dus als ik het goed heb h\w 12.01.a5 voor de software, en gebruik Kup 230 in engineer mode om de software te plaatsen met een nulmodem kabel. LET OP VOOR VEEL ontvangers is het dan moeilijk of niet meer mogelijk, om een kanalenlijst te updaten via de pc. dan wordt het scannen en op volgorde zetten. succes en deel even mee hoever je er mee bent !! Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen