Ga naar inhoud

check comport melding bij opstarten duckmaster

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ben vandaag de bezitter geworden van een mastercrd programmer mooi net doosje alleen het installeren gaat weer zoals gewoonlijk niet goed ! bij het opstarten van duckmaster komt er een melding <BR>van CHECK COMPORT ! of het verhaal van updaten naar een andere software versie !<BR>heb ik uberhaupt dit programma wel nodig ? want ik lees hier dat er ook wel andere programma s mee werken ! kan iemand mij hier wat duidelijkheid over geven ? ik heb een tijd de goldpprogrammer naar volle tevredenheid gebruikt maar ja je wilt wel eens wat anders ! ik hoop dat er even iemand is die hier op reageert of anders een e-mail stuurt ! met vriendelijke groeten van jelle hoi !!<p>[ 22-05-2001: Message edited by: anakin ]

Geplaatst:

Als ik het me goed heriner werkt duckmaster goed als er een firmware 1.3x in je mastercrd programmer zit.<P>Ga naar <A HREF="http://go.to/waferjo" TARGET=_blank>WaferJo</A> en dowload daar de laaste firmware v1.54 en het update programma en update je mastercrd. Als je dat gedaan hebt kun je hem de volgende keer via duckmaster updaten.<P>Zorg er wel voor dat je geen kaart in de programmer hebt als je duckmaster opstart.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.