Ga naar inhoud

asus wl-530 op db en xbox

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben van plan om een asus wl-530 te halen zodat ik mn db7000 en de xbox classic tegelijk draadloos op internet krijg.

Heeft er iemand ervaring met de 530, ik heb wel gelezen over de 330? maar die heeft voor zover ik kan vinden maar een aansluiting.

Geplaatst:

Hoi, ik heb de wl 500 en een wl 330 en een kaart voor m'n labtop.

dreambox geen probleem via kabel, maar draadloos( met wl 330), is elende

mijn ervaring dan.

ik heb dan ook ff een kabel getrokken.

Geplaatst:

bedankt, ik had ook al in een ander topic gelezen van iemand die problemen had maar kon er niet uit opmaken of dat met de db of met zn router was.

Wil alleen geenkabel meer trekken eigenlijk.

Geplaatst:

Hoi bearenz,

ik heb al jaren een WL-330G (als netwerkadapter) op mijn dreambox 7000-S icm een WL-500G (als router / gateway).

Ook keissen van mij hebben de WL-330G met bijvoorbeeld een WL-300G - werkt ook perfect.

Met de WL-530G moet dit ook goed werken.

Als je leest dat de WL-330G problemen geeft op de dreambox, dan heeft dat zeker te maken met de niet goede instellingen. Een ding moet je wel bedenken: de WL-330G en dreambox kun je het beste met vaste IPs voorzien.

Groeten,

Extreme

Geplaatst:

Hoi Baerenz,

De Asus WL530 werkt prima. Echter als je hem als ontvanger wilt gebruiken (dus in AP mode ( Access Point In Access Point mode, ethernet port and wireless devices are set to locate in the same local area network. Those WAN related functions are not supported here.

Explaining with technical terms, access point mode is, NAT is disabled, lan port and wireless port of WL300g are bridged together.

Home Gateway In this mode, we suppose you use the only ethernet port of WL300g to connect to Internet through ADSL or Cable Modem. And, there are many people in your environment share the same IP to ISP.

Explaining with technical terms, gateway mode is , NAT is enabed, WAN connection is allowed by using PPPoE, or DHCP client, or static IP. In addition, some features which are useful for home user, such as UPnP and DDNS, are supported.

)

Dan werkt de WPA encryptie niet. De wep128 wel. Ik raad dan ook aan om voor de wl500g te kiezen. Voor Asus firmwares is er www.wl500g.info (vroeger chupa.nl) groet, fenicks

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen