Gast Geplaatst: 28 januari 2006 Geplaatst: 28 januari 2006 hoi, ik ben een beetje roestig geworden met het instellen vande diverse images, vandaar deze wellicht eenvoudige basis vraag. Gisteren de PLi diamond op db500s gezet met daarin een orgi. canal card. Dacht dat camd altijd goed werkt maar schijnt niet te gaan. Nu met Newcam zitten klooien, maar zie bij de softcam instellingen diverse optie die me niet gelijk bekend voorkomen. (heb eerder een gemini image gedraaid vandaar) Simpel de vraag : hoe stel ik deze config in voor Canal Digitaal NL? moet ik bijvoorbeeld de cardserver wijzigen van default naar iets anders? alsvast dank voor je reactie. gr H
Ossie Geplaatst: 28 januari 2006 Geplaatst: 28 januari 2006 Ik heb ook pli diamond in de 500 box. Newcamd 6.04 erin gezet en mgcamd 1.0. Bij Softcam setup mgcamd aanzetten als default Softcam en de cardserver aanzetten Bij Cardserver. Werkt bij mij perfect. En boven in de tweede box ook 500 heb ik ook mgcamd 1.0 erin zitten en de Newcamd 6.04 .conf en daarmee log ik met mgcamd in op de box beneden loopt als een trein. Dus veel succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen