Ga naar inhoud

Hoe "slim" is de 4000?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik een Topfield 4000 met twee schotels (Astra en Astra 2). Beide schotels zitten op een tuner, maar als er nu wat opgenomen wordt en we willen iets anders zien van dezelfde satelliet kan het soms niet.

Nu is het de bedoeling om twee schakelaars in te bouwen zodat beide tuners beide satellieten kunnen bereiken.

Nu is mijn vraag: hoe slim is de 4000 in deze. Stel ik ben een programma aan het kijken en gelijkertijd gaat de 4000 een programma van dezelfde satelliet opnemen. Kiest hij dat zelf de andere tuner om mee op te nemen of gaat de tuner over op het op te nemen programma en moet is zelf weer gaan zoeken met de andere tuner?

Gaat het altijd goed en is de 4000 zo slim dat hij zelf uitzoekt welke tuner er vrij is?

Geplaatst:

als je hebt ingesteld wanneer hij een programma moet opnemen(via timer), kun je daar ook instellen via welke tuner, 1 of 2 hij moet opnemen.

zit jij normaal via tuner 1 te kijken, dan moet je het voorgeprogrammeerde programma dat hij moet opnemen op tuner 2 instellen.

bij directe opname ga je op het kanaal staan dat je op wil nemen, drukt op rec en de opname begint.

druk je daarna op een ander kanaal op dezelfde satelliet dan kiest hijzelf de andere tuner.

Geplaatst:

Als je op tuner 1 zit te kijken en je hebt een opname geprogrammeerd op tuner 1,

dan springt de Topfield 4000 over naar het geprogrammeerde kanaal van de opname als de opname begint.

Als je op tuner 1 zit te kijken en je hebt een opname geprogrammeerd op tuner 2,

dan krijg je alleen het opname teken rechtsboven in beeld te zien als de opname begint.

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen