Ga naar inhoud


programma voor DL-20


Gast

Aanbevolen berichten

Welk programma kan ik gebruiken om een goldkaard met een megaprogrammer DL-20 te programmeren en welke settings gebruik ik dan?<BR>Welke programmer moet ik instellen?<P>Bedankt,<P>Leo

Link naar reactie
Delen op andere sites


als ik het plaatje nog goed voor me heb, is de megaprogger precies het zelfde als de vp20 van ome willem, en kan je ic - prog en chipcat ervoor gebruiken<BR>suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er toch wel een verschil zit tussen de dl20 en de vp20. De DL20 is naar ik meen nog uit de D2MAC tijd en niet compateble voor goldjes. Dat het niet werkt staat hier ook ergens anders op het board en is vermoedelijk geschreven door iemand die er meer van weet dan ik. In ieder geval, als het iemand zou lukken om het toch te doen met een DL20 mag hij het mij zeker melden. Als dit zou lukken ben ik zeker van de partij. tongue.gif" border="0

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hebben het hier toch over een megaprog.., ik zal eens kijken of ik de link nog kan terugvinden, je kreeg er ook een goldkaart bij of ditvoorst moet ff zeggen hoe oud die progger is. Er is inderdaad ook een dl-20 uit de d2mac tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik me niet vergis kan men hiermee geen goldjes proggen. Ik heb er ook zo één (dat is toch een progger via prt poort hé?) en krijg de eeprom niet geprogd. Voor de pic geen probleem. Schiet me niet af als ik fout ben.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bezit ook een DL-20. Je kan er enkel de pic mee programeren van een goldkart. Bij deze programmer moet je van die printkaartjes gebruiken, met de 24c16 op een voetje. Deze kan je dan direct proggen op de DL-20 zelf.<P>Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...