Cobra Car Geplaatst: 29 januari 2006 Geplaatst: 29 januari 2006 Heb een mpge2 film wil deze op de dreambox afspelen gaat dit als je de film copieerd naar de hd en dan met een addon afspeeld????? groeten marcel Groeten Max DM 8000 DM 600 Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9)
lite Geplaatst: 29 januari 2006 Geplaatst: 29 januari 2006 moet geen probleem zijn lijkt me And now for something completely similar
milili Geplaatst: 29 januari 2006 Geplaatst: 29 januari 2006 heb je geen addon voor nodig in de meeste images zit een player waar je mp3 en mpeg mee kunt afspelen. door gewoon aan te klikken in bestandsbeheer. als je zeker weet dat het een mpeg2 is gaat het lukken, alle divx of xivd of avi gaat niet ! dit zijn dan andere compressie formaten die de Dreambox niet kan afspelen om dat die dan niet worden ondersteund door de hardware mpeg kaart in de DB. en aangezien de processor dan te langzaam is gaat hetniet lukken. Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
snappie Geplaatst: 29 januari 2006 Geplaatst: 29 januari 2006 De dreambox speelt zelf bin bestanden af.Dus als je een film hebt gedownload en het is een cue en een bin hoef je deze niet om tevormen. __________________--- snappie don't ask me,i only use my brain to keep my ears apart
Gast Geplaatst: 29 januari 2006 Geplaatst: 29 januari 2006 bestaat er al een manier op de ondertitels ook te krijgen als je op deze manier een film wil afspelen? ik zet altijd de vob bestanden op de hdd van mijn dream maar ondertiteling heb ik nog niet aan de praat gekregen
milili Geplaatst: 29 januari 2006 Geplaatst: 29 januari 2006 je kunt ook je movieplayer installeren en die vanaf de pc laten spelen. is een plugin bij gemini werkt ook een bin file???? dat moet ik uitproberen, maar eigenlijk wat voor file moet er dan in de bin staan???? raar hoor Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen