Gast Geplaatst: 29 januari 2006 Geplaatst: 29 januari 2006 Ik heb nu pli-amber goed werkend op de box, maar ik wil pli-diamond proberen. Hoe kan ik het beste amber backuppen zodat als diamond niet werkt ik de amber weer gemakkelijk kan terug zetten?
Hyunday magic Geplaatst: 29 januari 2006 Geplaatst: 29 januari 2006 Blauwe knop drukken > Dreambox Tools > Extra Tools > Backup to HDD >var and IMG complete. De image + de inhoud van je var op usb of hdd, worden nu opgeslagen in /hdd/backup/pli/versienummer. backup_mtd0.img is je flash image backup_mtd3.img is je flash image inclusief je var deel in flash. Mocht dit er niet inzitten, dan doe je het volgende: Inloggen met telnet: cat /dev/mtd/0 > /hdd/backup_mtd0.img Je vind je backup image nu op je hdd Terugzetten doe je door backup_mtd0.img naar /tmp te kopieren en te renamen naar root.cramfs. Nu gewoon weer flashen, door het menu te gebruiken en kiezen voor manual. Magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen