Gast Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 Dit zal wel een beginnersvraag zijn, maar toch vraag ik het. Ik heb nu de zenderlijst van pet123 in mijn dreambox 500s, mooie lijst, maar als ik op ok knop druk krijg ik een lijst met drie kolommen, hoe krijg je weer een gewone lange lijst met nummers, waarbij je tussenhaakjes kan zien wat erop dat moment op die zender voor programma loopt? Ik krijg het niet meer zo terug?
Gast Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 Probeer het eens door, als je kanalenlijst ervoor hebt, een paar keer op de video- knop te drukken. Gr.
milili Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 of ook de blauwe knop ! Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Als ik op de blauwe knop druk, krijg ik de boeketten. De kolommen van drie met zenders blijven erin. Dat is wel mooi overzichtelijk, maar je kunt zo niet zien wat op dat moment loopt. Daar komt bij dat de letters nogal klein worden.
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Het is gelukt, heb er een nieuwe lijst ingezet en nu werkt het met de video knop. Bedankt voor de hulp. Heeft iemand nog tips, wat de handigste plugins zijn op een dreambox 500 met gemini 2.6 en gbox erop?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen