Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Hallo, Ik heb een probleem met de oude type M-vision FCIS-7000. Nadat ik de software 2.44 erop heb gedaan krijg ik op de display de foutmelding ERR.6 en hij doet niks meer. Ik heb het gecloned met een andere wil ook niet ook niet met het opzetten van een oude software. Hij accepteerd wel softwares en hij loopt wel tot 100 maar dan houd ie wel op bij de flash erase. Ik denk dat de flash vol is en die moet gelegd worden Heeft misschien iemand een oplossing voor? Alvast bedankt!!!
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Heb gisteren hetzelfde gehad en heb dit maar op 1 manier goed kunnen oplossen. Ik heb de instelling factory reset (fabrieksinstellingen terugzetten) geaktiveerd. Daarop kwam de M-vision weer terug. Alle lijsten etc. zijn dan wel leeg maar hij doet het bij mij weer prima. Veel succes.
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Janny klopt inderdaad. Had hetzelfde probleem maar na terugzetten van mijn settings draait alles (Gelukkig) weer. Thx
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 klopt niet, hoe moet terug naar fabrieksinstellingen als een verkeerde software erin zit. ik kan helemaal niet bij de menu. krijg alleen een bericht dat een verkeerde software geladen is.
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Heb geprobeerd de 2.44 erin te zetten. Zelfde Error melding. Bij mij menu nog wel benaderbaar. Vervolgens factory reset gegeven en daarna met bootloader 2.44 er alsnog ingekregen.
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Ik kan er echt niet bij ook niet met de afstandbediening.
ruud d groot Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 start fcutil op op jou computer receiver achterop uitzetten start upgrade bootloader in fcutil(gxmax) 2.44 druk op ok receiver aan (achterop) nu telt hij van d000 tot 99 dan zal hij wel weer err6 geven(dit negeren) dan receiver 10 sec uit,en weer aan zetten bij mij ook err6 maar nu wel menu en gebruik je scartaansluiting dat is makkelijker. ps laad eerst je kanalenlijst op jou computer,dan kun je hem er weer inploffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen