Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 ik krijg mijn irdeto 2 kaart via de card readers niet aan de praat. de seca kaart werkt wel in de card readers maar dan alleen op newcamd maar hij update niet. via scam of via de CI krijg ik geen beeld. kan iemand verder helpen? denk dat een instelling in de cardserver.config is.
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 hoi dunnie, ik heb het wel draaiend. kaartje in de onderste slot en ik gebruik scam en gewoon de bijbehorende files die je kan downloaden, maar bij mij werkt het perfect.. gewoon in 1 keer.. suc6 gr. manuel
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 nou ik krijg geen beeld mijn seca 2 kaart werkt alleen op newcamd scam werkt helemaal niet net opnieuw geinstaleerd
Ome Merde Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 probeer camx eens, die zou dat zonder configuratiewijzigingen moeten kunnen ... merDe deze ruimte is te huur
satwan Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Citaat: ik krijg mijn irdeto 2 kaart via de card readers niet aan de praat. de seca kaart werkt wel in de card readers maar dan alleen op newcamd maar hij update niet. via scam of via de CI krijg ik geen beeld. kan iemand verder helpen? denk dat een instelling in de cardserver.config is. Hier werkt zowel de secaII als de IrdetoII-kaart perfect met iedere Newcamd- versie die ik maar kan vinden en in alletwee de cardreaders. dit alles in de PLi-Diamond op usb-stick en in diverse andere image's alleen gemini wil het niet doen( geeft voor mij niet ben ik toch al niet zo'n fan van). Grtz. satwan
Gast Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 zou alles eens opnieuw installeren op cam x doen ze het ook niet alleen de seca 2 kaart werkt op newcamd en verder niks
Ambrina Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 Hier hetzelfde alleen de S2 kaart doet het en alleen ook maar op de newcamd en niet op scam of camx de beta kaart doet het helemaal niet zelfs Draai hier ook PLi DM 8000 DM 7020 DM 600 Popcorn A120
Gast Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 heb pli onnieuw geinstaleerd en scam en newcamd geinstalleerd. alleen de seca 2 kaart doet het op newcamd en scam niet. moet ik ergens een config file ofzo nog instellen?
milili Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 bij mij werkt het met camd3.820 gewoon standaard gedownloaded maar jammer genoeg voor jou bij Gemini 2.5 of 2.6 werkt allebeide dus misschien nog een keer camd3 proberen Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen