mirakels Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Citaat: tja hij is mooi maar ik wil gewoon meer leren om zelf met de dreambox te doen en veranderen zo leer ik steeds stukje bij beetje hoe de dreambox werkt !! Een goed streven, maar je begint wel in een wat lastige hoek. De bild is namelijk een soort mpeg filmpje (van 1 frame of zo, ik weet het ook niet zo precies), dus het is niet even simpel een jpegje vervangen... -Marcel DM7000, noname 58 cm bord met SM3D12 rotor, 46GB 2.5in hitachi hdd
Gast Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Als de Image op USB staat is het heel simpel om het Bootlogo te vervangen. Staat de Image in Flash , dan moet je de Image uitpakken op hdd van je dream en dan weer in elkaar moeten zetten. Maar als de Image op USB staat is het een fluitje van een cent.
pimzzz Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Bij de software download (plugins) in Pli diamond staat easylogo. Probeer dat maar eens... Gegroet pimzzz
janelze Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Geplaatst: 2 februari 2006 okee zal het ff proberen Dreambox 7000s Diseq 1.2 motor Xtreme 9000 stb magic & matrix reloaded cam's titanium card
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen