Gast Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Sinds twee weken valt m'n box telkens uit. Ik dacht dat fix ik wel ff, maar dat is me nog steeds niet gelukt. Ik heb het volgende geprobeerd; 1.) getest bij een kameraad van me en daar werkte de box prima 2.) Andere lnb, maar met die nieuwe viel hij ook uit 3.) Andere bekabeling (voor de zekerheid, maar helaas) 4.) Andere sofware: Gemini 2.6 + nieuwe lijst en Camd3.833 (Geen resultaat, en later zag ik op de site van Gemini dat Camd3.833 voor Gemini 2.5 zou zijn, maar of dat iets uitmaakt? 5.) Toen toch maar weer met m'n box naar m'n kennis, maar nu inclusief de losse voeding. M'n Box aan zijn voeding geprobeerd, en het werkte prima, toen m'n voeding aan zijn box en hoppa zijn box viel uit na ongeveer 10 minuten. 6.) Gelukkig ik heb het... andere voeding gehaald en weer naar huis met m'n box en aansluiten, maar na een half uur melding: "Service not found" en de box hangt. Aaaahhhhhh.... what the f*ck, ...geduld geduld denk ik dan toch maar. 7.) Dan begin ik maar weer opnieuw. Ik dacht, laat ik er een verse image op zeten met nieuwe lijsten en kijk wat de box bij de Duitse zenders doet op Common interface. En na een half uur "koek koek"... Service not found. Wat kan dit zijn? Heeft m'n box het loodje gelegd? Ik heb toch m'n best gedaan, maar nu begint m'n geduld langzaam op te raken. Ik heb de box in #%$@^#%^@# gekocht bij X$##$@S@T, daar ben ik geweest omdat er nog garantie op zit. Maar ik stond aan een gesloten deur, die zijn er mee opgehouden. Voor service en garantie zijn we op vakantie! Of hoe werkt dat dan met de garantie? Weet iemand een goede andere dealer in de regio van $@##@@%$n want er zit nog fabrieksgarantie op.
Bigfoot Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Ik zou gokken dat er problemen zijn met de diseqc aansturing. Gebruik je misschien een diseqc motor? Of een switch? Heb je dit probleem ook als je rechstreeks op 1 LNB aangesloten bent met niks ertussen? De 500 heeft een krappe voeding wat soms problemen geeft met motor-aansturing.
Gast Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Hij is rechtstreeks aangesloten op 1 lnb zonder iets er tussen. Ik heb een nieuwe voeding, en die heb ik ook nog eens doorgemeten. Nu brand zelfs het lampje niet meer op de box. Dat kan niet goed zijn. Weet je misschien waar ik een goede dealer kan vinden in regio west-brabant?
Aanbevolen berichten