Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een ChipDrive Gold progger sinds 3 dagen. Er zat een Adaptor van 8,2V bij deze al vervangen voor een 12V adaptor. Omdat ik veel gelzen heb dat het 12V moet wezen. De software die er bij zat is<BR>Chip Cat V2.2 ik heb V2.3 ook al geprobeerd.<BR>Maar of ik nu gaat lezen gaat tot zover ik <BR>kan zien goed. Maar ga ik de Eeprom lezen<BR>of schrijven dat gaat als volgt.<P>Set your programmer into PICPROG-Mode 2<BR>Ik klik op OK<BR>Hij gaat de loader installeren<BR>Daarna zegt hij <BR>Set your programmer into MOUSE-Mode 3,5MHZ 1<BR>Ik klik op OK<P>Error<BR>Loader Doesn't work<P>Wat gaat hier fout want de handleiding die<BR>er bij zit is van een ander software<BR>pakket namelijk Phoenix Goldcard Programmer v1.0 ze noemen het ook "ChipDrive Gold" <BR>maar deze is tot nu toe niet te vinden<BR>op het net.<P>Alvast bedankt

Geplaatst:

Ik heb hier wat meer info deze progger is niet bij c*nr*d gekocht maar bij een winkel<BR>waar de link van op deze site staat namelijk<BR>s*t*l**t-S**p.nl aka ziez*t*c.nl.Deze winkel<BR>verkoopt dat lekkere ding. Ook deze reageren<BR>totaal niet op mijn vragen. Dus echt klant<BR>vriendelijk zijn deze niet.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.