Markve Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 Ik heb geprobeerd om de plugins van Pli Diamond te verplaatsen van mijn 5620 naar de harde schijf van mijn PC. Helaas kreeg ik het niet voor elkaar. Mijn schijf is netjes met NFS gemount. Het copieren van lib/tuxbox/plugins lukt wel naar de PC maar het verwijderen van die plugins en verwijzing van de plugins maken naar de PC lukte niet. Ik heb een handleiding voor hydra gebruikt met wat dir aanpassingen. Maar helaas. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen. Mark
droomhobby Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 Vraagje kan je de hd van je pc gebruiken en zo doende toch een hd hebben net als een DB7000 Kan je me hier info of een link over bezorgen En weet jij of je Drtic kan installeren en de ondertiteling ook op de DB5620 kan zetten ??? Rob Dreambox 7000 draaibaar + Philips 7072 vaste opstelling
Markve Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Geplaatst: 2 februari 2006 Je kunt je hardde schijf van je PC mounten op de 5620. En je moet er ook je plugins op kunnen zetten. Dus dan ook Drtic. Dit is voor mij ook de bedoeling. Alleen lukt het me ook niet. Het mounten van de schijf is nu gelukt maar het verplaatsen van de plugins niet. Voor het mounten zal ik d beschrijving hoe ik het heb gedaan als bijlage toevoegen. Het programma dat je nodig hebt kan je wel vinden denk ik. Ps let er we op dat de firewal van windows en anderen misschien het mounten tegenhouden, ik heb ze tijdelijk uitmoeten zetten om het werkend te krijgen. 1080040-AnleitungNFsDream.pdf Mark
droomhobby Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 Heb zelf een DB7000 maar voor een vriend ben ik met een DB5620 bezig maar hoe krijgje daar drtic op geinstalleerd bij de db700 zit hij gewoon voor te installeren in het menu?? Rob Dreambox 7000 draaibaar + Philips 7072 vaste opstelling
Markve Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Geplaatst: 2 februari 2006 Download the "offline instalation file" from our webpage on your PC. Unpack the file. Put files install and install.ppc and corresponding dsk file (it depends on type of your satellite reciever) into /tmp folder on your Dreambox. Connect to your Dreambox: telnet Here_write_IP_Address_of_your_Dreambox On unix shell prompt (~ >) type exactly following command: . /tmp/install (Some people tends to be blind and doesn't see the dot at the line start.There is dot space slash at the line start!) Select default subtitles location (RAM, hdd, or USB). Select default font. It MUST BE an Unicode font! If the installation fifnishes with message: "Done" type: exit If it ends with an "Installation error", then the installation file is corrupted (often when you open this file with a text editor). Dit staat in het zip bestand waar in Drtic zit. Maar mijn VAR zit vol dus kan ik het niet proberen. Mark
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen