Gast Geplaatst: 3 februari 2006 Geplaatst: 3 februari 2006 Ik heb het volgende probleem; mijn harddisk verdwijnt steeds uit het menu van mijn Xena 1800hdu. Als ik de ontvanger helemaal uitzet en weer aan (dus met knop achterop) verschijnt hij weer, maar meestal na een paar uur ben ik hem weer kwijt. Ik kan hem wel reinitialiseren/checken in het menu, maar kan bij opnames of nieuwe programma's opnemen. Ik heb de laatste software (1.10), en Aston zegt dat mijn ontvanger 'varzadigd' is (maw, te veel zenders ondanks ruimte voor 4000 zenders...). Dus heb ik een complete reset gedaan en alleen de transponders toegevoegd die ik wil (nu nog maar 288tv/75radio zenders) maar het probleem blijft bestaan. Is er iemand die hetzelfde probleem heeft en eventueel een oplossing weet? Misschien weet iemand een custom-firmware die wat stabieler is, of is het ding gewoon echt defect en moet ik hem inruilen? (mijn configuratie bestaat uit Aston XENA 1800hdu, disecq 4/1 met 3 schotels (Hotbird/Astra 1/Astra 2)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen