Gast Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Ik heb nu 2 lijsten met favorieten. Maar waarom kan ik niet door de 2 de lijst heen zappen. Telkens als ik zap in de 2de lijst en ik wil naar het volgende kanaal in de 2de lijst dan gaat hij naar het eerste kanaal van de eerst fav lijst. Kun je dus je relook zo instellen dat je binnen een bepaalde fav lijst kan zappen ? Database 1.10
Gast Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Ja je moet daadwerkelijk via favorieten (groene knop) naar die ijst gaan en ok. Daarna kan je gewoon op OK drukken en naar boven of naar beneden scrollen.
Gast Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Das raar want als ik dat dus doe .. * ik ga naar mijn fav lijst 2 * ik druk op Ok en krijg beeld ( klein rechts boven ) * als ik daarna op ok druk dan krijg ik full screen * daarna up of down ,, dan kom ik terug in fav lijst 1 * zappen met up en down zoals in lijst 1 lukt mij dus niet in lijst 2
Gast Geplaatst: 5 februari 2006 Geplaatst: 5 februari 2006 Ik ben dus in lijst een en druk op OK Groene knop Naar favorieten zakken en naar links met de pijltjes nu ok, kom je in de tweede lijst En zappen maar.
Gast Geplaatst: 5 februari 2006 Geplaatst: 5 februari 2006 Tja ,,vandaar. verkeerde knop dus. Ik zocht de groene knop in de lijst na intoetsen van de Fav. Ja en die zit daar dus nie.... Thanks
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen