Slingeraap Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Ik heb de laatste sattracker 2.0B geinstalleerd op 2x de Strong 8100 alles werkt naar behoren het enige probleem waar ik op stuit is dat ik op frequentie 12670 de zender Ketnet/Canvas niet opengaat als ik dan bij de pids kijk staat alles op 65535 ik kan dan handmatig de pid op seca zetten maar dan nog geen beeld als ik dan schakel staat vervolgens de pid weer op 65535. De zender EEN op 12515 werkt wel naar behoren. Ik heb het ook op een Philips getest en daar werkt het wel dus ik heb het probleem alleen op de Strong Heeft iemand een oplossing voor mij??
Gast Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 welke kanaallijst heb jij er in staan ? de gradus R lijst is een scan van canal digitaal dus die zender is werkend en anders haal je hem uit deze lijst met edstrong 6.3a en zet hem bij jou in de lijst MVG Gradus R
Slingeraap Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Geplaatst: 4 februari 2006 Ik heb jouw lijst erin staan en hij komt wel in de lijst voor maar opent hem niet dus als ik op Ketnet ga staan en dan naar ecm pid staat hij op 65535 dan kan ik hem op 986 zetten maar opent hem niet als ik dan verder in de kanalen editor ga kijken staat er bij audio en videopid ook 65535 als ik deze dan ook aanpas met de juiste audio en videopid vervolgens save ook geen beeld schakel ik dan 1 keer dan staan de waardes weer op 65535
nokiabeginner Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Zelfde probleem hier. wie o wie? 2x Nokia 9304s Sattracker 4.0 Merlin by Interpol + Multytenne Golden Media 990 CR HD PVR Spark LX (SPARK & ENIGMA2)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen