Gast Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Hallo medesatters, Ik heb zojuist gemerkt dat mn canaal digitaal kaart niet opgewaardeerd is tot 31-03 maar nog steeds op 28-02 staat. Heb deze net in mn philips gedaan en daar kreeg ik prompt wel de update. Moet ik in de relook iets instellen soms? Ik gebruik de rudbox van 27-12 voor relook400s en heb daar tevens dreambox keys in gebakken. Heb menu1 mgcamd, en menu2 evocamd geprobeerd maar zonder resultaat. De update van de vorige maand ging wel goed, maar toen gebruikte ik nog de ronaldd image. Heeft iemand een suggestie?
JaxcC Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Dag appiezappie, kijk eens met DCC naar in /var/keys naar mg_cfg, # AU # 00 is ignored (default) # 01 enable AU # 02 AU Auto A: { 01 } Waarschijnlijk staat bij jou de A: { 00 } En dan update hij niet. Succes. JaxcC
Gast Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Hallo JaxcC bedankt voor je antwoord. Ik heb er geen 00 staan maar een 02 # AU # 00 is ignored (default) # 01 enable AU # 02 AU Auto A: { 02 } Zal ik daar gewoon 01 van maken? gr Appiezappie
MagicOnline Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Het verschil tussen 01 en 02 is: 01 iedere update komt door 02 update komt pas door als de datum verlopen is met een CDS kaart kun je dus het beste 01 gebruiken CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Ha, dank je wel. Je moet het maar weten. De relook gebruikers kunnen nog wel wat leren van de dreambox gebruikers. gr Appiezappie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen