POLAKS Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Kan ik met een service kaart de EMU van mijn P.1430 (Euromuis v5.3x) plukken en op een P.1730 overzetten. In de 1730 komt waarschijnlijk de FW van Generator. Eventueel ook Euromuis (mijn voorkeur) maar dan moet deze FW wel met mijn nieuwe Cyfra kaart v7.0 werken (via Fioletowy klaargestoomd). Gaat dit ook met de kanaallijst zonder m'n 1730 te killen, i.v.m de filegrootte. Als dit kan ga ik 'n Fun5 of Fun6 kopen. grts Henk
Gast Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 Citaat: Kan ik met een service kaart de EMU van mijn P.1430 (Euromuis v5.3x) plukken en op een P.1730 overzetten. Gaat dit ook met de kanaallijst zonder m'n 1730 te killen, i.v.m de filegrootte. Als dit kan ga ik 'n Fun5 of Fun6 kopen. Dat kan, alleen de blokken TCS, TPT, TSR en EMU worden op de service kaart gezet, niet de lege blokken en die kan je voor alle Pioneer decoders gebruiken, je moet wel een Fun6 kaart kopen. (een Fun5 kaart heeft een te klein geheugen) Grts, euromuis
POLAKS Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Geplaatst: 5 februari 2006 Ook ik dank u zeer voor de moeite die je altijd weer voor ons kunt opbrengen! Henk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen