Gast Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 Hallo Dreambox people, Ik heb mijn dreambox (7000S) ingesteld zoals beschreven in de database "CIFFS". Alles 2 x gechekt en toch krijg ik de melding "connection failed" , wat doe ik fout ? moet ik soms ook samba instaleren ? mijn pc heeft een gedeelde map (movie)in een netwerk. op mijn pc staat Windows mediacenter NL... groetjes, Peter
MagicOnline Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 Bij werkte cifs alleen goed als ik een hele schijf deelde Dan boedoel ik het volgende: Bijv je D:/ schijf helemaal delen, op D:/ maak je dan een map "movie" aan op die manier werkt het, alleen een map delen werkt niet CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 Alleen een map delen werkt ook, mits er in die map een map 'movie' zit. Dus bijv. maak de map c:\dreambox aan, met daarbinnen c:\dreambox\movie. Share c:\dreambox onder de naam DREAMBOX. Let wel op dat je schrijven op de share toestaat! Kan zijn (afh. van de Windows-versie) dat je bij het contact maken moet inloggen met een gebruikersnaam/wachtwoord die op de PC bestaat, en die ook in c:\dreambox\movie mag schrijven. Suc6, Lion.
Gast Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 Dankjewel mannen ! ga het vanavond allemaal proberen... ik zeg mannen, zijn er eigenlijk ook Dream(box) vrouwen ?
Gast Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 Hier nog meer info http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...true#Post938593
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen