Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 ik heb een dm500 s met een atb hh120 rotor. nu stel ik de satelieten handmatig in. maar hoe kan ik m,n sateliet posir=ties behouden als ik een keer nieuwe firmware er in zet? heb al geprobeert 0m het config bestand op te slaan en weer terug te kopieren uit var/tuxbox/config/enigma/config. maar dat werkt niet en de goto functie werk ook niet goed. iemand een idee?
MagicOnline Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Waarom gebruik je dan geen USALS? 1 keer goed uitrichten en kijken maar... CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Citaat: Waarom gebruik je dan geen USALS? 1 keer goed uitrichten en kijken maar... het werkt blijkbaar niet met m,n hh120 roror, staat naar mijn weten goed. en als je de config bestandjes op kan slaan is het ook maar even werk.
Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Citaat: Citaat: Waarom gebruik je dan geen USALS? 1 keer goed uitrichten en kijken maar... het werkt blijkbaar niet met m,n hh120 roror, staat naar mijn weten goed. en als je de config bestandjes op kan slaan is het ook maar even werk. dus wie weet een andere manier?
Satfreaked Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Ik heb hier een zelde motor werken met Db. dus effe afstellen en alles gaat veel makkelijker mijn advies Satfreaked.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen