Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Hallo, Kunnen jullie mij vertellen of het mogelijk is om op een triax multifeed houder te gaan werken met 4 twin LNB's die gericht staan op ; LNB1; Hotbird 13 graden LNB2; Eutelsat W2 16 graden LNB3; Astra 1 19,2 graden LNB4; Astra 2/Eurobird 1 28,2 en 28,5 graden Dit alles icm met een 78 cm triax schotel. Graag verneem ik suggesties,opties en mogelijkheden/ervaringen. Bedankt! Grt, Jack34
jalza Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 volgens mij krijg je het moeilijk met de lnb voor 16 oost dan zit er te weing ruimte tussen om hem kwijt te raken ,is al een draadje over geweest zal nog wel even zoeken . hier staat wel wat maar de uiterste is de sirius of je dat kan verander naar 28.5 oost weet ik zo niet . http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...true#Post385534 Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen