Ga naar inhoud

Externe hardeschijf met mp3 afspelen op dreambox 7000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goeden middag allemaal.

Ben net een weekje bezig,ook reeds veel gelezen,maar blijf toch met een praktische vraag zitten,

Kan ik een externe harde schijf via de usb poort aansluitend op de dreambox 7000,

draai met gemini 2.70,en dan mp3 luisteren??

Graag link of suggestie.

In Pli daimond heb je jukebox,gemini niet.

gr

Geplaatst:

kon dat maar,meende ooit gelezen te hebben dat dat toen nog niet mogelijk was...

maar misschien is het te mounten en kun je zelfs tv opnemen naar die schijf(al denk ik dat de usb poort op de dreambox geen usb2.0 is maar gewoon 1.1 en dus te langzaam....

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

Geplaatst:

Zolang de schijf in ext2 of ext3 geformatteerd is, werkt dit zeker weten. Met FAT/FAT32 werkt het misschien, met NTFS in ieder geval NIET.

Het is echter wel USB1.1, dus films opnemen en afspelen lukt niet altijd. MP3's is echt geen probleem.

Gebruik wel een externe schijf met een eigen voeding, ik weet niet hoeveel de dreambox kan leveren op de USB poort, maar ik zou 't er niet op wagen (omdat ik 't niet zeker weet, misschien kan 't zonder probleem hoor).

't gebruik is erg makkelijk.. prop de stekkers d'r in, zorg dat die schijf ergens gemount wordt, ga naar file mode, en spelen maar :-)

Geplaatst:

Probeer eens met FlashWizard je USB schijf te formatteren en te mounten.

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Geplaatst:

Dat loopt natuurlijk helemaal als een klok!

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Geplaatst:

Geweldig,het WERKT !!!!

Allemaal bedankt voor jullie input.

Uiteindelijk via flashwizzard de usb gemount,

toen zag de DB hem wel.

Bedankt!

gr

ps

kan dus een slotje op

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen