Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Heb sinds gister de Gemini image erop en nu werkt mijn originele canal+ kaartje niet meer. Heb hem in de onderste sleuf met chip naar beneden en de newcamd 6.06 draaiend. Heeft altijd zo gewerkt met de Ronald image maar nu niet meer. Heb al verschillende emu`s geprobeerd maar zie iets over het hoofd denk ik.. Please help...
stefke Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Gebruik camd3 dan werkt je kaartje zonder meer
Gast Geplaatst: 7 februari 2006 Geplaatst: 7 februari 2006 Heb het met alle versie`s van camd3 geprobeerd,wil nie lukken kan het zijn dat mijn cardreader kapot is???
Satfreaked Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 Heb je je Vorige Imges niet meer dan. Zet die eens terug. Mischien wil dat helpen. of een andere emu... Satfreaked.
Gast Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 ik heb alles gedaan ook de vorige imges maar wil ook niet .
Gast Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 Misschien is je kaart niet geupdate en moet je heractiveren bij Canal+
Ome Merde Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 activeer newcamd, open een telnet-sessie en check met het commando ps of de cardserver draait. desnoods de output hier posten ... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen