Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe krijg ik de juiste EPG onder de betreffende kanalen?

Film 1 is wel juist

Film 2 heeft een EPG die ik niet kan thuisbrengen

Sport 1 heeft de EPG van Film 2

Raar maar waar

gr.

MJB

HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD

Geplaatst:

je word toch schijtziek van de epg, echt ongelovelijk, C+ kan werkelijk waar niets fatsoenlijk doen, ze zijn nog niet in staat om een klopende epg de lucht in te sturen en wij maar betalen ...... ongelovelijk

Geplaatst:

ha ha , en dan praten we niet over de ondertitels die half ingezonken leggen onder de stomen zwarte strepen, dat moet breedbeeld voorstelen, geen een uitzending hebben ze in breedbeeld !!! en dat allemaal voor een van de duurste pakket in europa! met handje vol wat zenders voor die prijs ???

Dat is oplichterij, echt gek dat mensen abonement nemen op zo een waardelose pakket......geen woorden voor....

Geplaatst:

het blijft toch ongelovelijk dat dat zomaar kan, zoveel geld vragen en dan zo'n slechte service..... onvoorstelbaar als ik zo zou werken ging ik hier binnen de kortste keren falliet.

Daar zouden ze nu op tv bij radar en opgelicht een onderwerp aan moeten besteden. inbrekers dat zijn het.....

Geplaatst:

ik wil ook niet zeuren, maar als ze nu slechts één persoon het verzorgen van de EPG zouden laten uitoefenen, zou er toch geen probleem mogen zijn? Ik versta ook niet dat dit zOOO moeilijk hoeft te zijn? Is het Film1 en Sport1 niet, dan is het wel één of is het HallMark die zijn EPG mist.

En loopt de EPG goed, dan ontbreekt de achterliggende informatie. Om moedeloos van te worden...

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen