Ga naar inhoud

image op usb stick wil niet (meer)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Help aub! Ben al een paar dagen bezig met het plaatsen van Gemini 2.70 op mijn usb stick.Er zat eerder een oudere versie van Gemini op! Formateren en mounten gaat allemaal prima tot ik de nieuwe Gemini er op wil zetten. Ik doe dat met Flashwizzerd pro 6 conneting with box gaat goed sending gaat goed en bij installing stopt hij bij 3% ra ra...

Ik heb de USB zoals op eerdere berichten gelezen geformateerd op de box met behulp van DCC en met Flaswizzerd

Ten einde raad een zelfde USB nieuw gekocht, gemount met de box en geformateerd met de box. Programma Flaswizzerd geeft gelijk al aan dat er in de multiboot een usb is waarvan reeds 2% in use is. En vervolgens gaat het precies zoals bij de oude USB stick. Geeft weer error while installing.

Ik heb een DB 7000S en PLi Amber in de flash en die werkt naar volle tevredenheid ook met een eerdere versie van Gemini op de stick. Wie weet raad?

Geplaatst:

Beste Amstel76, geprobeerd maar lukt niet! Krijg alleen

een restore van mijn Pli Amber weer in de box, als ik wat anders wil uploaden blijft hij in de Pli boot hangen! Met een o modem kabel (Dreamup) de box geflasht flash erase gedaan en daarna met DreamUplan software geprobeerd te updaten lukt niet alleen de "oude" als backup opgeslagen Amber versie krijg ik er op.(Met Flaswizzard pro 6) Ook weer

de multi session opgestart en ook hier weer precies het zelfde geen nieuwe image er op te krijgen. Had ook nog een

backup van een mardinie versie staan voor op de USB en dat pikt hij wel!!!. Heb jij nog een suggesties om alsnog Gemini op de USB stick te krijgen, kan het ook nog aan de HD in de box liggen. Die werkt nu overigens perfect.

Je leert je box zo wel kennen, maar het is frusterend als je er niet in kunt krijgen wat je eigenlijk wil.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen