Ga naar inhoud

FIlms van HDD naar pc

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ok ik heb dus een hele leuke manier gevonden om films van ts naar avi om te zetten (autoGK).

Maar de films van mij HDD naar de PC krijgen dat duurt enorm lang, en het gaat nooit aan dezelfde snelheid.

Soms gaat het aan 1800kb/s en vaak veel trager bv. 14kb/s

Hoe komt het dat het ni altijd even snel gaat? En is er een manier om dat beter te doen?

Ik heb een Dm7020 aangesloten aan een router van Belkin en ik gebruik smartftp..

Geplaatst:

Lijkt op het bekende netwerkprobleem van de 7020.

Is een ellenlange thread over, en de fix is bekend en zou naar mijn idee onder garantie uitgevoerd moeten worden.

Greetz, Lion.

Geplaatst:

Ik heb de Alps tuner dus zou dat probleem niet mogen hebben. Of wel?

Geplaatst:

Ik weet niet hoe lang ze die Alps tuner al hebben, en hoelang dit probleem bij DMM al bekend is. Zelf heb ik een 7000, en dus geen last. Maar als ik van iemand hoor met een 7020 en netwerkproblemen, dan is altijd mijn eerste gedachte die condensatortjes.

Greetz, Lion.

Geplaatst:

Als ik via de router de film naar de PC schijf, schiet het ook niet op. Als ik echter een crosscabel gebruik, rechtstreeks in de PC dus, gaat het downloaden lekker snel: 3 à 3.5Mb/sec. Mischien te proberen?

Bue

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Geplaatst:

en hoe doe ik dit dan met die crosscable ?? met welk programma enzo ?

Geplaatst:
Citaat:
en hoe doe ik dit dan met die crosscable ?? met welk programma enzo ?

Je sluit de dreambox rechtstreeks aan op de pc ipv op de router.

Je hebt hier echter wel een cross kabel voor nodig ipv de (rechte) netwerkkabel die je gebruikt tussen en de dreambox en de router.

De rest is het hetzelfde via ftp.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Hoe weet ik dat ik een crosskabel heb, kan je dat zien? Waar haal je zoiets?

Geplaatst:

cat5_colors.jpg

rj45_crossed.jpg

als beide uiteinden van de draaden lopen als het bovenste plaatje is het een straight kabel...als een van de einde is als het onderste plaatje is het cross cable

"My next wife will be normal"

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen