Gast Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 Hi, heb een search gedaan maar leverde niet veel op. Ik heb vandaag mijn eerste dreambox ontvangen. Een van de eerste dingen die ik gedaan heb is een HD in bouwen en een Multiboot opgezet met de originele Software en Gemini 2.70. Nu heb ik hem in Gemini naar zenders laten zoeken (op 13-19.2-28.2) en nu wil ik deze ordenen met dreamboxedit. Nu is mijn vraag de volgende; Als ik de standaard settings van Dreamboxedit gebruik, dan pak ie automatisch de lijst van de originele image, naar welke mappen moet ik hem laten verwijzen om de lijst van de Gemini-Image aan te passen? BVD
Gast Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 Alernatief: Je zou ook de Joske settingslijst kunnen downloaden. Hele goede settingslijst!
KlaasGroot Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 rubberducknl77, Volgens mij pakt dreambox edit (of een andere editor) de informatie uit de /var/... boom. Dat is altijd de directory van het actieve image. Start dus de Gimini op, haal de zenders op met dreambox edit. Start dan het originele image, en schrijf de zender instellingen terug. Dat zou gewoon moeten werken. Als je trouwens eerst alle instellingen maakt in het flash image, en daarna andere images toevoegd aan je mutiboot omgeving, dan worden de instellingen van je flash image naar je nieuwe image gekopieerd. Dat scheelt een hoop werk! Dit werkt alleen niet bij het sf-image. Klaas Groot Dreambox 7000 draaibaar met Gemini 3.60, DaVinci 5.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen