Gast Geplaatst: 9 februari 2006 Geplaatst: 9 februari 2006 Na aanzetten van mijn humax 5400z verschijnt op mijn display de loader en dan beginnen 3 groene ledjes te flikkeren. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Gast Geplaatst: 9 februari 2006 Geplaatst: 9 februari 2006 Ik heb dat ook eens gehad, toen heb ik de firmware en settings opnieuw erin gezet en ging alles weer als vanouds!
Gast Geplaatst: 9 februari 2006 Geplaatst: 9 februari 2006 Heb het ook al gedaan maar nog steeds niets.Ik krijg hem ook niet in stand-by gezet. Van moment dat ik de schakelaar aanzet zie ik eerst mijn loader en dan beginnen de ledjes te flikkeren.
Gast Geplaatst: 9 februari 2006 Geplaatst: 9 februari 2006 Steve het heeft geholpen thx voor de info.
dr_grebber Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 Klopt het dat je met HOT6.6 in de humax, je niet meer de settings kunt uploaden (Humax -> PC)? Dit wordt aangeraden om de antenne settings te bewaren. DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1
paqbro Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 Bij deze versie kan het niet handmatig op de humax omdat je humax dan vastloopt, je moet dit in je kanalenlijst op de computer al aanpassen en dan uploaden naar je humax. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen