Bert42 Geplaatst: 9 februari 2006 Geplaatst: 9 februari 2006 Ik wil mijn DM7020 stream met de Windows Media Player afspelen. Daarvoor heb ik Bitcontrol geinstalleerd. Op mijn laptop werkt dat prima maar op mijn desktop krijg ik de foutmelding "Kan geen geheugen toewijzen omdat er geen grootte is ingesteld". Ik kan echter geen enkele instelling vinden voor de grootte. Ik start met de testlink die Bitcontrol zelf aanmaakt. Als URL gebruik ik: <a href="bcmsdb://192.168.111/." target="_blank">bcmsdb://192.168.111/.</a> (mijn IP adres) Zoals gezegd, op de laptop werkt deze procedure wel. Met Morzilla en VLC werkt alles goed. Deze moeilijke weg is omdat ik via de Windows Media player en mijn Matox RTX100 kaart op een echte video monitor kan kijken
Gast Geplaatst: 9 februari 2006 Geplaatst: 9 februari 2006 Kan door gewoon de poort mee tegeven 31339. probeer eens http://dreamboxip:poortnr/0,0406,00a3,005c,003a. Waar bij het laatste dient te worden vervangen voor de zender info waar je na wilt kijken.
marcel1970 Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 Citaat: Als URL gebruik ik: <a href="bcmsdb://192.168.111/." target="_blank">bcmsdb://192.168.111/.</a> (mijn IP adres) dit is geen geldig ip "My next wife will be normal"
Bert42 Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Geplaatst: 10 februari 2006 Marcel, je hebt gelijk. Het moet natuurlijk <a href="bcmsdb://192.168.1.111" target="_blank">bcmsdb://192.168.1.111</a> zijn. Type foutje hier maar niet in de link die ik gebruik. Op de laptop werkt het uit de kunst. Hiermee krijg ik de voorgekozen zender en hoef geen extra poortnr. e.d. in te geven. Maar ja, daar past m'n RTX kaart niet in. Ik had gehoopt dat er misschien iemand een zelfde foutmelding wel eens had gehad. En een oplossing had gevonden. Bedankt voor het meedenken. Bert
Gast Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 gewoon ff zoeken op de foutmelding: Als op de computer een oudere of niet-ondersteunde MPEG-2-decoder is geïnstalleerd, kunt u een van de volgende foutberichten krijgen als u probeert te synchroniseren: 'Kan RPC niet uitvoeren', 'Kan geen geheugen toewijzen omdat er geen grootte is ingesteld' of 'De server heeft een uitzondering geretourneerd'. lijkt me logisch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen