Ga naar inhoud


FunCard programmer 1.1


Aanbevolen berichten

Is de FunCard programmer een beetje een betrouwbare programmer. Ik heb ooit een JDM gehad, maar deze werkt voor geen meter en heb dus uiteindelijk een gold programmer gekocht, die het overigens perfect doet. Maar heb niet echt zin om 200+ gulden uit te geven aan een mastera programmer als ik er toch alleen funcardjes mee wil programmeren. Maar ik wil ook weinig gezeur zoals ik met de JDM heb gehad.. Iemand advies?

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan je alleen maar zeggen dat je van de masterA een hoop plezier kan hebben !<BR>Aangezien ik eerst ook een goldprogrammer had en nadien toch verder wilde gaan met hobbien, toch maar een masterA aangeschaft.<BR>Verkoop je je gold weer en steek je dat geld ook in die masterA.<BR>Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de materie nog niet begrepen hebt, moet je daarvan niet je programmer de schuld geven.<BR>De funprogrammer is absoluut een prima programmer, maar dat is de JDM ook. Alleen moet je bij de aanschaf van je kaarten opletten welke je koopt. <BR>Als je een JDM gebruikt moet je PIC waferkaarten in SMD uitvoering met 8 kontaktpunten nemen. Dat is een perfekte kombinatie. ICprog erbij en je hebt je kaart sneller geprogrammeerd dan met welke andere programmer ook.<BR>Betrouwbaar hangt niet altijd af van de programmer maar soms ook van weten waar je programmer geschikt voor is en er je keuzes op afstemmen.<BR>Als je nu een Funprog koopt en straks een Jupiter 2 wilt beschrijven in plaats van de funkaart, heb je weer het zelfde probleem.<BR>Als je geen koncessies wenst te doen, dan zul je de buidel verder moeten opentrekken en, zoals Astatic al zegt, de MasterA/MasterCRD kopen.<BR>Je kunt ook eens eerst even mijn site raadplegen, daar staat een hele hoop info op over welke kombinaties goed bij elkaar passen.<BR>Suk6<BR>Duwgati

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het een en ander eens in overweging nemen. Heb destijds de JDM met 4 verschillende PIC kaarten geprobeerd, ook met kaarten welke werden omschreven als "Geschikt voor JDM programmer" des niet al te min kwam ik niet verder dan de kaarten alleen uitlezen. Misschien dat de fout ergens in de software en/of hardware zat. Doet er in ieder geval niet meer toe. Misschien dat een MasterA gezien de mogelijkheden mbt. andere typen kaarten wellicht een beter keus is. (hmm. volgensmij had deze zin compacter gekunt). In ieder geval badankt voor jullie reacties.

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...