BACKFIRE Geplaatst: 11 februari 2006 Geplaatst: 11 februari 2006 Heeft iemand ervaring met het vervangen van de frontprocessor (Atmega8-16AC) is dat mogelijk. Solderen is voor mij geen probleem. Maar de vraag is hoe krijg je de software erop.
Gast Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 Hoi, Ik moet waarschijnlijk ook de frontprocessor vervangen: hoe heb jij dit gedaan en hoeveel koste dit? Groet,
Gast Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 Hoi, Is die atMega chip defect of ligt de software eruit. Of start de DM gewoon niet meer door? Ron
Gast Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 Hoi Ron, De frontprocessor krijg ik niet geupdate; deze blijf in versie 1.01 staan. Dit is erg irritant als je een nieuwere image van bv pli erop zet. De afstandsbediening werkt nl dan niet met sommige kanalen. nl de vertikaal gepolariseerde. Erg raar, maar waar. De DM werkt verder prima. Ik heb al meerdere malen (7 avonden eraan besteed) geprobeerd met een nulmodem kabel een enigma 1.09 of 1.10 of de flash te zetten, maar de fp blijft in 1.01 hangen. Maar ik weet er nog niet zoveel vanaf; dit is mij eerste linux avontuur. Wat bedoel je met atMega chip?
Gast Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 Sorry, de atMega chip is de fp. Ik krijg dus geen updates erin. Wat ik ook doe; dat is het probleem. Misschien is hier nog een truuk voor die ik over het hoofd zie? Groet, Jaap.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen