Gast Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 Na de codering wijziging van CanalDigitaal heb ik geen beeld meer op Ned. 1,2 en 3 Ik vermoed dat ik verouderde firmware heb op de box. Wie heeft voor mij de goede firmware c.q. een link, via PM. Dan kunnen we weer Ned.1, 2 en 3 kijken. Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 welke firmware heb je er in met het oog op dat je vanaf een bepaalde software versie een nieuwe bootloader moet plaatsen.hier delaatste firmware uit de YAHOO groep zonder softcam,als je die moet hebben stuur maar een pm en je mail adres. zie bijlage. gr
jaapdew Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 De Nederlandse zenders zijn alleen nog maar te zien met een geldige kaart van CD. Je hebt dus een abonnement nodig. - AZbox Elite HD - Digit All World SFT-2000 + Supercam - Opera DVB-S1 (externe usb 2.0 satellietontvanger) - Stab HH120 - XSAT CDTV 310
Gast Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 Ik heb een abonnement, het basispakket. Het ligt dus echt aan de firmware. Ga deze week flashen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen