helmuteke Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 ik zit met een vraagje , zou er een gemakkelijke plugin bestaan voor dreambox om bv de feedgegevens die je op dit board vindt simpel in te voeren ??? daarmee bedoel ik , geen gedoe met scannen e.d. gewoon invoeren knopje drukken en Beeld. Mocht dit echter niet bestaan , waar vind je de dan bv de bron code van bestaande plug-ins om te leren en eventueel zelf een plug-in te creeeren . mvg Herr Helmut show me a hero and i write a tragedy
Ome Merde Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 er was wel een plugin voor (feedhunter) echter werkt die sinds enigma 1.09 niet meer ;( de vele gebeden voor updates zijn helaas niet verhoord dus zal men moeten improviseren. merDe deze ruimte is te huur
helmuteke Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Geplaatst: 13 februari 2006 en kan men ergens gewoon broncode of lectuur vinden om plug-ins te schrijven ??? dit kan toch alleen maar gebeuren in C of zo ??? show me a hero and i write a tragedy
kapoentje Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 Feedhunter 1.01 voor 1.09 In het Italiaans, zeer buggie maar doet wel een iets. Lees de readme files. 1088366-FeedsHunter1.01.zip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen