Gast Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 Hallo allemaal Ik wou opgenomen programmas die ik met relook heb opgenomen overzetten op pc. Hoe kan ik dat doen? Ik heb hem pas 2 weken. Het is een relook 400s. Ik zal op jullie antwoord wachten. groetjes
Gast Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 De faq is nog steeds in de maak, maar ik ze al 2/3 in het Engels en in brokken in het Frans. De files overzetten met ftp of samba. ProjectX openen en de file toevoegen. In het venster beneden met de rechter muisknop op de file drukken. Indien het een file gemaakt met database 1.10 is moet je de onderste nemen strip relook1, anders die juist erboven. Dit duurt niet lang dan zie je de files in het venster verschijnen en kan je de preview gebruiken en ook de stukken weglaten die je niet nodig hebt. Dan op quickstart drukken en hij gaat er een mp2 en mv2 bestand van maken. Die kan je dan verder verwerken met een ifoedit of Pinnacle studio of Nerovision expres. Het neemt wat tijd in beslag maar het resultaat is perfekt.
Gast Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 Is er ook al een mogelijkheid om DVD bestanden op de relook te zetten en deze af te spelen of deze zo bewerken dat je weer een relook bestand krijgt ?
Gast Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Niet voor zover ik weet, er waren plannen om mp3 af te spelen en dan ging verder onderzocht worden naar videobestanden, maar ondertussen zijn er andere prioriteiten opgedoken want ik hoor er niet meer over spreken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen