Gast Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Hoi Kan iemand mij misschien vertellen wat de mogelijk- heden zijn van een Echostar 2200 ci. Mijn pa heb zo'n ding en laat hem elke keer ergens upgraden,maar dat is toch ook wel zelf te doen. Ik kan zelf goed overweg met de pioneer en de phillips, maar dit beestje is toch weer iets anders. Hij heeft dus een Echostar 2200 ci, Magic module met als ik me eigen niet vergis MR software er op. Hij heeft een canal kaartje en een fun 5 kaart,de lader daar voor is een mastera. Verder een 64 cm schotel op een disq motor, met daar op 1 lnb. Is met dit apparaat ook mogelijk om de kanalenlijst er met een serieel in te zetten? Alle tips and tricks zijn van harte welkom, eventueel via pm ook mogelijk.
Gast Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Ben al een stuk wijzer, nieuwe firmware is dus niet nodig. Gaat dus allemaal via de cam, hij zal dus een cas interface aan moeten schaffen. Zover ik nu tot de conclusie ben gekomen, is dat de fun kaart overbodig is?? Weinig reactie's??wordt weer veel puzzelen?!
kbenjila Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Als je een mr (omgebouwde) hebt kan je tps pakken, maar voor de rest kan je weinig andes met het beestje. Mr kannje ook met een funkaart opwaarderen en een laptop (pcmcia) dus een cas is niet echt noodzakelijk
Gast Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Graag de volgende keer een duidelijker omschrijving van het onderwerp.
Gast Geplaatst: 24 maart 2006 Geplaatst: 24 maart 2006 oke bedankt voor je antwoord. Maar hoe schrijf ik dan van de FUN naar de CAM?? Via het menu van de decorder of zo?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen