Gast Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Hallo, Sinds kort in het bezit van een SONY HX 710 recorder om programma's van de Topfield 4000 pvr te kunnen branden op DVD. Recorder aangesloten op de Topfield en alles werkt prima, kan via de topfield rechtstreeks opnemen naar de Sony..... Volgens het instructieboek van Sony zou het mogelijk zijn als de Topfield wordt ingeschakeld via zijn Timer, om de Sony Recorder aan te laten springen en te beginnen met opnemen. Hoewel ik alle instellingen heb gedaan voor synchroon opnemen springt de Topfield wel aan maar de DVD recorder reageeert er ( nog ) niet op. Iemand bekend met dit probleem? IK kan natuurlijk ook rechtstreeks opnemen naar de HD van de Topfield maar technisch gezien zou het moeten kunnen om de Sony via de Topfield te laten starten. Mvrgr, Marathon
Sigma Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 heeft denk ik te maken met de Scart kabel / of de A/V instelling op de Topfield Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
EBOR Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Je moet de dvd recorder op de DECODER IN aansluiten via de topfield met TV uit. Alleen hierop zit het 12 volts signaal. Verder moet je scart wel alle 21 pins ondersteunen. Na het programeren P van de topfield alles uitzetten en op AB van de Sony op SYNCHRO REC drukken. Bij mij werkt het perfect met de Sony RDR-HX900 P.S. Kijk in de handleiding van de Sony even na hoe de instellingen van de decoder moeten staan aan/of uit hier is wel iets mee. Ik weet uit mijn hoofd niet meer precies wat. Maar het is wel belangrijk voor de werking. Volgens mij: Lijn 3 Ingang van de scart instelling op VIDEO EN NIET OP DECODER. Zie in de handleiding bij satelliet aan sluiten. DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen