A.F. Chamboné Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Ik wil een draadloze verbinding maken van mijn PC naar Dreambox is er een router op de markt die daar geschikt voor is? Ik maak nu gebruik van de kabel (chello easy van UPC). Ik heb nu een verbinding met een UTP-kabel maar die werkt slecht. Wie kan mij daarin adviseren. Ad Ad Chamboné
pindakaas Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Als er een kabel naar jouw dreambox ligt zou ik niet voor draadloos kiezen. Is de reden waarom de verbinding slecht is bekend? Is de kabel te lang? Kun je de dreambox pingen?
Gast Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Goedenavond, heb hier 2 dreamboxen met een zyxel router en 2 draadloze zyxel access points. Werkt perfect ook met lan sharing! Groeten
milili Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 als de kabel goed is waarom dan draadloos????? ik heb een jaar met een linksys gewerkt ben verhuisd en heb als eerste een kabel gelegd door de kruipruimte naar de dreambox en het werkt veel makkelijker omdat je zeker verbinding hebt en er niet nog een factor tussen zit zoals de wifi, ik had dan wel vanuit de pc draadloos zonder router ofzo. het werkt wel maar waarom als je een goedkope kabel hebt ! Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen