satmarc Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Wanneer ik de timeshift functie gebruik van de inverto krijg ik rechtsboven in mijn beeld de hoeveel tijd te zien dat de ontvanger "verschuift" Nu krijg ik deze tijd met geen mogelijkheid weg. Ik weet dat je mij het afspelen van een opname de blauwe toets kunt indrukken om het osd weg te halen, maar in de timeshift functie lukt me dit niet. Iemand suggesties ? Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
BarnOwl Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Dat kan (nog) niet, maar er is een workaround: In plaats van PAUSE te drukken, druk INFO en dan RECORD. Dat zet de opnameteller voor het actuele programma(stopt wanneer dit programma eindigt), OF laat de INFO er buiten en de opname blijft doorlopen. Om de opname te kijken, selecteer het bestand dat opgenomen wordt uit de Library. Het is ingewikkelder dan gewoon op PAUSE te drukken, maar het is een workaround voor de opname-bug. Een ander voordeel is dat je de opname niet verliest als je van kanaal veranderd.
satmarc Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Geplaatst: 15 februari 2006 Bedankt weer BarnOwl !!! Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen