wammeswaggel Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Als er een driver is geinstalleerd, moet er in je Device Manager een @SkyReceiver en een @Sky Chip staan. Zoniet, moet je eerst de driver installeren. Software en User Manual hier: www.dmsis.co.kr/videolink.htm . Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 ja die heb ik dus nog niet geinstaleerd weet iemand mischien waar ik die kan halen.
milili Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 ik heb echt dezelfde hardware versie Ik kan dus net als jij er een 8030sky opdraaien maar ook zoals nu de 1030skyz de hardware versie zijn verschillende software versie s voor. ik heb alleen geen usb !! zie bijlage. Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Gast Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 lijkt me stug een 8030 sky zonder usb poort maar weet niemand over een driver te halen of iets dergelijks.
milili Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 het is de hardware versie jij hebt een hornet met van extreme daar zit wel een usb op en in een 8030 dus niet dus jij draait ook een andere software op die reciever denk ik ! geloof me maar dat de hardware met of zonder usb voor de software niet zo veel uit maakt. als de software die je laadt maar aan de hardware versie voldoet er is een hele lijst met zelfde h\w maar verschillende uitvoeringen. zie deze lijst maar !! succes hw van kaon versie 's Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
wammeswaggel Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 @emilili: Misschien kun jij (net als bij die PVR-bordjes) er met wat gepruts ook een USB op zetten. Ik word helemaal gek van die Videolink. Ik heb nu nieuwere SW geinstalleerd die beter werkt, maar nog steeds onbetrouwbaar. Ook zijn de bouqetten helemaal verouderd, dus dat schiet ook niet op. Net als zoveel snufjes: zo'n USB Videolink is een leuk idee, maar de implementatie is knudde. Ik scheid er maar weer mee uit. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Citaat: hw van kaon versie 's door middel van google ben ik er achter gekomen maar zo via het topic werkte hijniet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen