satmarc Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Ik was eigenlijk benieuwd of er al iemand ervaring heeft met de YUV uitgang (YPbPr, Component Video). Daar deze uitgang via scart gaat ben ik genoodzaakt een op dit moment peperdure kabel aan te schaffen en voordat ik dit ga doen zou ik eigenlijk van gebruikers willen weten of de ervaringen met deze uitgang goed zijn c.q. of ze veel beter zullen zijn dan de RGB uitgang. Ik hoor graag van jullie, SatMarc Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
Gast Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Heel eenvoudig. RGB en YUV hebben precies dezelfde beeldkwaliteit. En heren beterweters..ga alsjeblieft geen discussie met me aan. Het is nou eenmaal zo.
Gast Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Citaat: Heel eenvoudig. RGB en YUV hebben precies dezelfde beeldkwaliteit. En heren beterweters..ga alsjeblieft geen discussie met me aan. Het is nou eenmaal zo. Zou het wel kunnen zijn dat de eigenschappen van een YUV kabel wat beter zijn bijv. minder storingsgevoelig en minder afname van de kwaliteit zoals je bij lange scartkabels snel hebt... Dan heb ik het niet over de beeldkwaliteit an sich die beide kabel Kúnnen doorgeven...daar zal Svetik ongetwijfeld een punt hebben met zijn opm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen